-

Gözden kaçırmayın

Mictecacihuatl: Azteklerin Ölüm TanrıçasıMictecacihuatl: Azteklerin Ölüm Tanrıçası

Bilim insanları, yer yüzünde kayıtlara geçmemiş bir medeniyeti ortaya çıkaran antik bir mağara keşfederek tarih sahnesine yeni bir pencere açtı. Çin'de bulunan Longyou Mağaraları'nda yapılan kazılar sonucunda, daha önce bilinmeyen bir medeniyete ait kalıntılar bulundu.

Keşif, Çin'in Zhejiang eyaletindeki Longyou Mağaraları'nda gerçekleştirildi. Uzmanlar, mağaralarda yapılan arkeolojik ve jeolojik incelemeler sonucunda bu medeniyete ait olduğu düşünülen çeşitli eserler ve yapılar ortaya çıkardı. Keşif sürecinde ileri teknolojiye sahip kazı cihazları ve analiz yöntemleri kullanıldı.

Bu yeni bulgular, tarihin bilinmeyen dönemlerine ışık tutarak insanlık tarihine dair bilgimizi genişletmek amacıyla önem taşıyor. Araştırma sonucu elde edilen detaylar kısa süre önce bilim camiası tarafından kamuoyuna duyuruldu.

Keşfi gerçekleştiren ekip arasında Çinli arkeologlar, jeologlar ve antik tarih araştırmacısı Graham Hancock bulunuyor. Keşif, medeniyetler tarihi üzerinde yapılan çalışmalara yeni bir bakış açısı sunmaktadır.